| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ผ๋ณธ์ด
|
<=>
| ํ์ตํ ์ธ์ด : |
์์ด
|
Hello. I'd like to improve my English. I had the chance to speak English with Latin-Japanese people this month, and I realized that my English isn't as good as it used to be. I want to be in an environment where I can speak English every day.
If you're in or near Yokohama, would you be interested in a language exchange in person?
I'm a bit frustrated with how low my English level has become.
By the way, I'm a Japanese teacher, so I'd be happy to help with your Japanese too!
11/07/2025
| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ค๊ตญ์ด (๋ค๋ฅธ)
|
<=>
์๋
ํ์ธ์,
์ ์ด๋ฆ์ sae์
๋๋ค. (์ผ๋ณธ) ๋์ฟ์ ์ด๊ณ ์์ด์.
์์ด, ์ผ๋ณธ์ด๋ฅผ ๊ณต๋ถํ ์ธ์ด ๊ตํ ํํธ๋๋ฅผ ์ฐพ๊ณ ์์ด์.
๋์ ์ ์ค๊ตญ์ด (๋ค๋ฅธ)๋ฅผ ๋ฐฐ์ธ ์ ์๋๋ก ๋์ ๋๋ฆฌ๊ฒ ์ต๋๋ค.
| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ผ๋ณธ์ด
|
<=>
| ํ์ตํ ์ธ์ด : |
์์ด,
ํ๋์ค์ด
|
์๋
ํ์ธ์,
์ ์ด๋ฆ์ ใพใฉใ์
๋๋ค. ์ผ๋ณธ์ ์ด๊ณ ์์ด์.
์์ด, ํ๋์ค์ด๋ฅผ ๊ณต๋ถํ ์ธ์ด ๊ตํ ํํธ๋๋ฅผ ์ฐพ๊ณ ์์ด์.
๋์ ์ ์ผ๋ณธ์ด๋ฅผ ๋ฐฐ์ธ ์ ์๋๋ก ๋์ ๋๋ฆฌ๊ฒ ์ต๋๋ค.
| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ผ๋ณธ์ด
|
<=>
| ํ์ตํ ์ธ์ด : |
ํ๋์ค์ด
|
Bonjour, tout le monde,
Je m'appelle Etsuko, j'ai 63 ans. je voudrais converser avec un(une) franรงais(e) dans une ambiance amicale et dรฉcontractรฉe, je parle le franรงais et vous parlez le japonais. En principe (pour commencer), je voudrais que cela soit une fois par mois soit sur skype (mais je n'ai pas de camรฉra pour l'instant) , soit chez moi, ou encore dans un cafรฉ suivant des situations .
Je crois que pour une japonaise, je parle relativement bien le franรงais (^-^;) car j'ai vรฉcu longtemps ร Paris. Mais depuis que je suis malade (ne vous inquiรฉtez pas, elle n'est pas du tout contagieuse !), je n'ai pas beaucoup d'occasion de le pratiquer et mon franรงais est donc rouillรฉ aujourd'hui. Je voudrais que vous me corrigiez, et j'aurai le plaisir de vous aider en japonais.
Je m'intรฉresse ร l'art, la musique (classique, les chanson japonaise et franรงaise, rock et new weve des annรฉes 70-90 etc) quelques livres littรฉraires et philosophiques, la politique ou la situation mondiale. J'aime aussi quelques vieux films et les gourmandises ( surtout les cuisines franรงaise, japonaise, libanaise et vietnamienne et le gรขteau chocolat classique et la tarte aux poires de FLO ).
J'aime toujours Paris, mais aussi la nature, les animaux, le rire (ah! oui !) et le voyage sur google map.
่ฉฑใๅใใใใชใๅนด้ฝขใๆงๅฅใฏๅใใพใใใใใใถใ55ๆญณไปฅไธใใใใฎๆนใฎใปใใๅใใใชใใจใฏๆใใพใใ
ใ่ฉฑใงใใๆฅใๆฅฝใใฟใซใใฆใใพใ(โโ๏ผโก๏ผโ)ใโงโก
| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ผ๋ณธ์ด
|
<=>
| ํ์ตํ ์ธ์ด : |
ํ๊ตญ์ด
|
ใฏใใใพใใฆ(ยดโ`)
้ๅฝใใฉใใ้ๅฝใฎๅ็ฒงๅใ้ๅฝๆ็ใชใฉๅคงๅฅฝใใงใใ่ฒใ
ใ่ฉฑใใงใใๅ้ใใคใใใใชใจๆใใพใ(*^^*)
็ตๅฉใใฆใพใ๐ฆ
ๅบไผใ็ฎ็ใใใชใๆนใใใใใ้กใใใพใ๐
ๅฅณๆงใฎๆนใใงใใใฐใใใงใ(^-^)
ไธปๅฉฆใงใโญ๏ธ
ใใใใใ้กใใใพใโจ
| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ผ๋ณธ์ด
|
<=>
| ํ์ตํ ์ธ์ด : |
์์ด
|
Hello ๐
Iโm Japanese.
I'm leaning English, but I'm not very good at speaking English.
Iโm planning to go to Vancouver, Canada on this July!
My hobbies are playing games, watching anime, and reading books!
I love animals and have a dog at home!
Nice to meet you!
ใใใซใกใฏ๐
ๆฅๆฌไบบใงใใ่ฑ่ชใๅๅผทไธญใงใใใใชใใชใ่ฑ่ชใ่ฉฑใใพใใใ
ไปๅนดใฎ7ๆใใใใซใใใฎใใณใฏใผใใผใซ่กใไบๅฎใงใ๏ผ
่ถฃๅณใฏใใฒใผใ ใใใใจใใขใใกใ่ฆใใใจใๆฌใ่ชญใใใจใงใ๏ผ
ๅ็ฉใๅคงๅฅฝใใงใๅฎถใงใฏ็ฌใ้ฃผใฃใฆใใพใ๏ผ
ใใใใใ้กใใใพใ๏ผ
| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ผ๋ณธ์ด
|
<=>
| ํ์ตํ ์ธ์ด : |
์์ด
|
Hi! I'm Rei.
I want to improve my English.
I am still at a beginner level, so please let me talk a lot!
I am happy to help with Japanese study.
I'm usually on instagram, so feel free to message me on Instagram!
่ฑ่ชใ่ฉฑใใๆนใจ่จ่ชไบคๆใใใใใงใใ
่ชญใฟๆธใใฏๅฐใๅบๆฅใพใใใใพใฃใใ่ฉฑใใใจใใงใใพใใ๐ญ
้่ฉฑใใพใใฏใไผใใใฆไผ่ฉฑใฎ็ทด็ฟใใใใใงใใ
ไปฃใใใซๆฅๆฌ่ชใใๆใใใพใ๏ผ๐ฏ๐ต
| ๋ชจ๊ตญ์ด : |
์ผ๋ณธ์ด
|
<=>
| ํ์ตํ ์ธ์ด : |
์์ด
|
Hi, my name is Ken. I've learned English for about 6 months in Sydney, but it was like 20 years ago so I need to practice. I would really love to help you with Japanese so...you should help me with English!^-^
I think I am a great teacher of Japanese and I do have kind of "Japanese common senses" so I can teach you about Japanese culture or how Japanese think about anything usually, so if you wanna know about Japanese, take advantage of me. haha
I really like watching movies (always with Amazon recently) and playing video games and enjoying drinking! So sometimes I forget what I talked about last night. haha
Please feel free to contact me! I'm usually shy person but I'll try to talk in English or if you want, in Japanese. ^-^
Thanks for reading!

์ผ๋ณธ์ด
์ธ๋๋ค์์์ด
์์ด
์ค๊ตญ์ด (๋ค๋ฅธ)
ํ๋์ค์ด
ํ๊ตญ์ด
